×
Przywiązujemy szczególną wagę do poszanowania prywatności użytkowników odwiedzających serwis w domenie *.sgef.pl
Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Więcej informacji

Finansowanie sprzętu i aparatury medycznej i weterynaryjnej

W ramach tego programu finansujemy nowy sprzęt i aparaturę medyczną i weterynaryjną o wartości:
 -  do 450 tys. PLN - dla podmiotów działających na rynku ponad 2 lata,
 -  do 300 tys. PLN - dla podmiotów działających na rynku poniżej 2 lat.
Maksymalny okres finansowania wynosi 5 lat.
Zapewniamy finansowanie podmiotom medycznym i weterynaryjnym zarówno rozpoczynającym działalność jak i z dłuższą obecnością na rynku.
Waluta finansowania to PLN.

Program dostępny jest dla nowych i dotychczasowych Klientów SG Equipment Leasing Polska.

W ramach programu ubezpieczamy sprzęt w pełnym zakresie, oferując Państwu bardzo atrakcyjny pakiet.


 Warunki uproszczonej procedury finansowania dla branży medycznej
Przedmiot finansowania unity stomatologiczne
urządzenia diagnostyczne (USG, RTG, EKG)
autoklawy
stoły chirurgiczne, łóżka ginekologiczne
lasery
mammografy
urządzenia okulistyczne
Minimalny udział własny

0%  dla podmiotów działających na rynku ponad 2 lata

10%  dla podmiotów działających na rynku poniżej 2 lat

Rodzaj finansowania POŻYCZKA w kwocie brutto inwestycji,
LEASING
finansowy / operacyjny
Raty płatne miesięcznie, oparte o zmienny
lub stały koszt finansowania
Decyzja kredytowa  do 48 godzin od otrzymania kompletu dokumentów

Wymagane dokumenty:
   Rodzaj dokumentu

Dokumentacja kredytowa
Dokumenty rejestrowe

 

 

Wniosek leasingowy
NIP, REGON, i odpowiednio:
- Zaświadczenie o wpisie do ew. działalności gospodarczej, i /lub
- umowa spółki, lub
- wypis z KRS
- kserokopia dowodów osobistych lekarzy oraz współmałżonków
- w przypadku lekarzy musi być zaświadczenie o wpisie do rejestru indywidualnych praktyk lekarskich lub decyzja o wpisie do rejestru ZOZ lub prawo wykonywania zawodu

Dokumenty finansowe

 

 

Klient będzie proszony o przekazanie dokumentów finansowych (kopie) przy podpisaniu umowy w celu weryfikacji informacji wcześniej zadeklarowanych w ankiecie klienta.
- Deklaracje podatku dochodowego za ostatni rok, lub
- Bilans i rachunek wyników za ostatni rok + F01 za ostatni m-c (o ile sporządza), lub
- Dla firm działających krócej niż rok – tylko aktualny dokument za ostatni miesiąc

Pozostałe dokumenty Pro-forma na przedmiot finansowania (lub inny dokument pozwalający zidentyfikować przedmiot)
 

 Ponadto oferujemy w procedurach uproszczonych finansowanie takich przedmiotów jak:
 sprzęt komputerowy 
 samochody osobowe i dostawcze

Prosimy o pobranie wniosku i przesłanie wypełnionego dokumentu do Działu Rozwoju Biznesu na numer faksu (022) 528 46 11 lub mailem na adres medical@sgef.pl  


zamknij galerię
proszę czekać - ładuję obrazek
@
pierwsze zdjęcie następne zdjęcie ostatnie zdjęcie