Z przyjemnością informujemy, że dla Państwa wygody została uruchomiona infolinia, która pomoże Państwu szybko uzyskać potrzebne informacje. Infolinia dystrybuuje pytania dotyczące różnych kategorii do osoby, która bez potrzeby dalszego przełączania rozmowy udzieli Państwu informacji. Mamy nadzieję, że ułatwi to znacząco współpracę z nami.
Infolinia jest czynna:
– od poniedziałku do czwartku w godz. 9-17
– w piątki w godz. 9-15.
Numer naszej infolinii to 22 528 46 00.
Aby móc udzielić informacji poprzez infolinię, nasz pracownik poprosi Państwa o podanie NUMERU KLIENTA. Numer ten jest widoczny na każdej fakturze lub innym dokumencie księgowym. Ten sposób weryfikacji ma na celu zachowanie poufności Państwa danych oraz informacji handlowych.
Jednocześnie przypominamy, że przez 24h mają Państwo bezpłatny dostęp do PORTALU KLIENTA (ebok Eleasa), dostępnego z górnego menu lub pod adresem https://ebok.sgef.pl/home
Portal Klienta umożliwia załatwienie wielu spraw, m.in.:
– monitorowanie salda rozliczeń
– sprawdzanie terminów płatności i księgowań
– uzyskanie informacji nt. polisy
– pobranie harmonogramu spłat bez opłaty
– kontakt z nami poprzez formularz kontaktu
– zmianę danych
– zamówienie informacji
– pobranie e-faktury.
Życzymy szybkich i efektywnych połączeń. Jeżeli chcieliby Państwo zgłosić uwagi odnośnie infolinii, prosimy o wiadomość na adres bok@sgef.pl