Ochrona Danych Osobowych

 

Administratorem Państwa danych osobowych jest SG Equipment Leasing Polska Sp. z o. o.

z siedzibą w Warszawie

Łucka 9, 00-842 Warszawa

KRS:  0000069556, NIP: 5261740388, REGON: 012384296 (dalej „Administrator” lub „SGEF”).

Kontakt z IOD:

pod adresem e-mail: iod@sgef.pl

lub pisemnie na adres siedziby SGEF.

 

 

Cele przetwarzania danych osobowych to m.in.: przedstawienie oferty lub rozpatrzenia wniosku o produkt oferowany przez SGEF, przygotowanie, zawarcie i realizacja zawartej  umowy, dokonanie oceny zdolności kredytowej i analizy ryzyka kredytowego, rozpatrywanie reklamacji, marketing produktów i usług własnych oraz Grupy Kapitałowej  Societe Generale, ustalenie i dochodzenie roszczeń, badanie satysfakcji klientów. Jeżeli jest Pani/Pan reprezentantem/osobą wskazaną do kontaktu przez Klienta/ użytkownikiem pojazdu, Pani/Pana dane będą przetwarzane przez SGEF m.in. w celach przygotowania, zawarcia oraz wykonania umowy z podmiotem, który Pani/Pan reprezentuje lub w którym Pani/Pan pracuje, realizacji uprawnień wynikających z przedstawicielstwa (w tym pełnomocnictwa), archiwizacji dokumentów i wypełnienia obowiązków prawnych przez Administratora.

 

Przysługują Państwu prawa: dostępu, sprostowania i uzupełnienia danych osobowych, usunięcia danych osobowych, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, wycofania zgody marketingowej, przenoszenia danych osobowych, a także wniesienia skargi do organu nadzorczego.

SGEF nie planuje przekazywać bezpośrednio danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG). Może jednak okazać się, że w czasie trwania umowy dane zostaną przekazane do państwa trzeciego (poza EOG) przez SGEF lub przez podmiot współpracujący z SGEF. W przypadkach, gdyby SGEF lub jego partnerzy dokonali jednak takiego transferu, nastąpi to zawsze z zachowaniem zasad i mechanizmów wynikających z art. 44 – 49 RODO.

 

Pełna treść obowiązku informacyjnego, gdzie dowiedzą się Państwo kompleksowo o celach przetwarzania, czasie przechowywania danych, odbiorcach danych, a także zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, znajduje się poniżej.

 

 

Klienci – informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO”, informujemy, że:

  • 1. Administrator danych

    • Administratorem Państwa danych jest SG Equipment Leasing Polska Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, Łucka 9 00-842 Warszawa , wpisaną do rejestru przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS, pod nr 0000069556, kapitał zakładowy 17.259.000,00 zł, NIP 5261740388, REGON 012384296, zwana dalej „Administratorem” lub „SGEF”.
  • 2. Inspektor Ochrony Danych

    • W SGEF powołany został Inspektor Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować w sprawie ochrony swoich danych osobowych oraz w celu realizacji swoich praw wynikających z RODO: pod adresem e-mail: iod@sgef.pl  lub pisemnie na adres siedziby SGEF.

  • 3. Cel przetwarzania danych i podstawy prawne

    • Dane osobowe mogą być przetwarzane przez SGEF w następujących celach:

    • przedstawienia oferty lub rozpatrzenia wniosku o produkt oferowany przez SGEF na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b lub lit. f RODO;
    • zawarcia i realizacji zawartej umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b-c RODO;
    • dokonania oceny zdolności kredytowej i analizy ryzyka kredytowego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b-c RODO;
    • zarządzania ryzykiem, w tym oceny zdolności i wiarygodności kredytowej, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b–c RODO;
    • rozpatrzenia reklamacji, wniosków oraz odwołań, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b-c i lit. f RODO;
    • realizacji czynności wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i lit. e RODO;
    • marketingu, w tym promocji produktów oferowanych przez SGEF lub Partnerów SGEF, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
    • ustalenia i dochodzenia roszczeń przez SGEF w związku z prowadzoną działalnością, lub obrony przed roszczeniami kierowanymi wobec SGEF na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
  • 4. Udostępnienie danych osobowych

    • Pani/Pana dane mogą być udostępniane przez SGEF :

    • podmiotom i organom, którym SGEF jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
    • podmiotom, którym SGEF powierzył przetwarzanie danych osobowych dla wykonywania czynności w imieniu na rzecz SGEF, lub czynności związanych z działalnością SGEF
    • podmiotom z Grupy Kapitałowej SGEF w związku z produktami i usługami oferowanymi przez te podmioty. Lista tych podmiotów dostępna jest na stronie internetowej SGEF.
  • 5. Przekazywanie danych osobowych do państwa trzeciego

    • SGEF nie planuje przekazywać bezpośrednio danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG). Może jednak okazać się, że w czasie trwania umowy SGEF zdecyduje o przekazaniu danych poza EOG – wyłącznie w zakresie w jaki pozwalają na to przepisy prawa. Sytuacja ewentualnego przekazania Pani/ Pana dane osobowych poza obszar EOG może być związana np. z przekazywaniem danych do niektórych podwykonawców dostawców systemów informatycznych.
  • 6. Okres przechowywania danych osobowych
    • Okres przechowywania danych osobowych zależy od charakteru Pani/Pana relacji ze SGEF. Okres retencji danych jest zależny od celów dla których dane zostały zebrane oraz przepisów prawa nakazujących ich przechowywanie. W szczególności dane osobowe będą przetwarzane przez okres:

    • rozpatrzenia wniosku o produkt oferowany przez SGEF lub usługę świadczoną przez SGEF;
    • obowiązywania umowy zawartej z SGEF, a po jej zakończeniu, w związku z obowiązkiem ciążącym na SGEF, wynikającym
      z powszechnie obowiązujących przepisów prawa;
    • niezbędny dla celów dowodowych, w szczególności rozpatrzenia reklamacji lub do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, z uwzględnieniem okresów przedawnienia  określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa;
    • w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest Pani/Pana zgoda – do czasu odwołania wyrażonej zgody lub do czasu wpłynięcia żądania usunięcia danych osobowych.
  • 7. Przysługujące prawa
    • W związku z przetwarzaniem przez SGEF Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu: 1) prawo dostępu do danych osobowych; 2)prawo do sprostowania danych osobowych; 3)prawo usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym); 4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 5) prawo do przenoszenia danych do innego administratora; 6) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w tym na potrzeby marketingu bezpośredniego; 7) prawo do cofnięcia zgody w przypadku, gdy SGEF będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w oparciu o zgodę, w dowolnym momencie i w dowolny sposób, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem; 8) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
  • 8. Wymóg podania danych
    • Podanie Pani/Pana danych osobowych jest konieczne w celu określonym w pkt 3 powyżej, w szczególności w celu zawarcia i wykonania umowy zawartej ze SGEF, a konsekwencją niepodania Pani/Pana danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia i wykonania umowy zawartej ze SGEF;

      Wniosek o udzielenie finansowania – informacje o przetwarzaniu danych osobowych

       

      Podmiot do którego kierowana jest klauzula Klient (Leasingobiorca) oraz reprezentant/osoba wskazana do kontaktu/ użytkownik przedmiotu leasingu
      Administrator danych Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO”, informujemy, że:
      Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SG Equipment Leasing Polska Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Marszałkowskiej 111, 00-102 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS, pod nr 0000069556, kapitał zakładowy 17.259.000,00 zł, NIP 5261740388, REGON 012384296, zwana dalej „Administratorem” lub „SGEF”.
      Dane kontaktowe
      Inspektor ochrony danych
      W SGEF powołany został Inspektor Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować w sprawie ochrony swoich danych osobowych oraz w celu realizacji swoich praw wynikających z RODO: pod adresem e-mail: iod@sgef.pl lub pisemnie na adres siedziby SGEF.
      Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana dane będą przetwarzane przez SGEF w celach:
      1)     przedstawienia oferty lub rozpatrzenia wniosku o produkt oferowany przez SGEF, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b lub lit. f RODO;
      2)    przygotowania, zawarcia i realizacji zawartej  umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b-c RODO;
      3)     dokonania oceny zdolności kredytowej i analizy ryzyka kredytowego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b-c RODO;
      4)     zarządzania przez SGEF ryzykiem, w tym oceny zdolności i wiarygodności kredytowej, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b–c RODO;
      5)     rozpatrzenia reklamacji, wniosków oraz odwołań, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b-c i lit. f RODO;
      6)     realizacji przez SGEF czynności wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym wykonywania zadań realizowanych w interesie publicznym, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i lit. e RODO;
      7)     realizacji uprawnień wynikających z przedstawicielstwa (w tym pełnomocnictwa), na podstawie art. 6 ust. 1 lit b-c RODO;
      8) marketingu, w tym promocji produktów oferowanych przez SGEF, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
      9) marketingu  produktów i usług świadczonych przez spółki z Grupy Kapitałowej  Societe Generale (w tym  Societe Generale  Equipment Finance i  Societe Generale Group) lub Partnerów SGEF, na podstawie art. 6 ust. 1 lit a) RODO w związku z art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
      10) ustalenia i dochodzenia roszczeń przez SGEF w związku z prowadzoną działalnością, w tym restrukturyzacji, windykacji, egzekucji wierzytelności, podejmowania działań zmierzających do sprzedaży wierzytelności oraz sprzedaży wierzytelności  wynikającej z tej umowy lub obrony przed roszczeniami kierowanymi wobec SGEF, przed organami ścigania, organami orzekającymi, w tym sądami powszechnymi, sądami administracyjnymi, Sądem Najwyższym, w postępowaniach administracyjnych, w tym podatkowych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
      11)      badania satysfakcji klientów, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b lub lit. f RODO;
      12)      statystycznych (np. przeprowadzanie analiz umożliwiających podsumowanie efektów podejmowanych działań) – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
      13)      archiwizacji dokumentów przez okres niezbędny dla ochrony prawnie uzasadnionych interesów SGEF – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

      Jeżeli jest Pani/Pan reprezentantem/osobą wskazaną do kontaktu przez Klienta/ użytkownikiem pojazdu, Pani/Pana dane będą przetwarzane przez SGEF w celach:
      1)     przygotowania, zawarcia oraz wykonania umowy z podmiotem, który Pani/Pan reprezentuje lub w którym Pani/Pan pracuje, na podstawie art. 6 ust. 1  lit. f RODO;
      2)     realizacji uprawnień wynikających z przedstawicielstwa (w tym pełnomocnictwa), na podstawie art. 6 ust. 1 lit b-c RODO;
      3)     wypełnienia obowiązków prawnych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      4)     archiwizacji dokumentów przez okres niezbędny dla ochrony prawnie uzasadnionych interesów SGEF – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO;

      W przypadku przetwarzania danych osobowych w innych celach przekażemy Państwu osobną informację. Szczegółowe informacje uzyska Pani/Pan kontaktując się Inspektorem Ochrony Danych SGEF.  Dane dotyczące Grupy Kapitałowej Societe Generale i Partnerów SGEF są dostępne na stronie internetowej SGEF.

      Okres, przez który dane będą przechowywaneOkres przechowywania danych osobowych zależy od charakteru Pani/Pana relacji ze SGEF. Okres retencji danych jest zależny od celów dla których dane zostały zebrane oraz przepisów prawa nakazujących ich przechowywanie. W szczególności dane osobowe będą przetwarzane przez okres:

      1)       rozpatrzenia wniosku o produkt oferowany przez SGEF lub usługę świadczoną przez SGEF;

      2)       obowiązywania umowy zawartej z SGEF, a po jej zakończeniu, w związku z obowiązkiem ciążącym na SGEF, wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa;

      3)       niezbędny dla celów dowodowych, w szczególności rozpatrzenia reklamacji lub do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, z uwzględnieniem okresów przedawnienia określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa;

      4)       w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest zgoda – do czasu odwołania wyrażonej zgody lub do czasu wpłynięcia żądania usunięcia danych osobowych.

      Szczegółowe informacje dotyczące okresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych można uzyskać kontaktując się z Inspektorem Ochrony Danych SGEF.

      Kategorie danych osobowych (dotyczy osób, których danych nie pozyskano od osoby, której dane dotyczą)SGEF może przetwarzać następujące kategorie Pani/Pana danych osobowych: dane identyfikacyjne (imię, nazwisko, stanowisko służbowe), dane kontaktowe (np. adres-email, numer telefonu służbowego,) dane finansowe (zobowiązania, wypłacalność, informacje o środkach finansowych i sytuacji majątkowej Korzystającego lub osoby fizycznej przez niego wskazanej) oraz inne dane pozyskane od Dostawcy lub z publicznie dostępnych źródeł (np. PESEL w przypadku danych ujawnionych w KRS).

      Źródło pochodzenia danych osobowychPani/Pana dane osobowe mogą pochodzić od mocodawcy w przypadku udzielonego pełnomocnictwa, pracodawcy będącego stroną umowy zawartej z SGEF oraz ze źródeł powszechnie dostępnych, w szczególności z baz i rejestrów: PESEL, Rejestru Dowodów Osobistych, Krajowego Rejestru Sądowego (KRS), Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), REGON.

      Odbiorcy danychPani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione przez SGEF:

      1)       podmiotom i organom, którym SGEF jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa,  lub gdy jest to niezbędne w celu dochodzenia lub obrony przed roszczeniami;

      2)       podmiotom, którym SGEF powierzył przetwarzanie danych osobowych dla wykonywania czynności w imieniu na rzecz SGEF, lub czynności związanych z działalnością SGEF,

      3)       działającym na rzecz SGEF dostawcom: usług informatycznych, systemów księgowych, usług wspierających działania marketingowe, usług analitycznych, usług kurierskich, usług ochrony osób i mienia;

      4)     profesjonalnym doradcom SGEF, w tym doradcom podatkowym, księgowym lub prawnym.

      5)       współpracującym ze SGEF towarzystwom ubezpieczeniowym i brokerom ubezpieczeniowym SGEF;

      6)       bankom i instytucjom finansowym świadczącym usługi na rzecz SGEF;

      7)       podmiotom z Grupy SGEF (Grupa Societe Generale) w ramach obsługi umowy z Dostawcą;

      8)       podmiotom z Grupy Kapitałowej SGEF (Grupa Societe Generale) i Partnerom SGEF w związku z produktami i usługami oferowanymi przez te podmioty. Lista tych podmiotów dostępna jest na stronie internetowej SGEF.

      Prawa osoby, której dane dotycząW związku z przetwarzaniem przez SGEF Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu:

      1)       prawo dostępu do danych osobowych;

      2)       prawo do sprostowania danych osobowych;

      3)       prawo usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym);

      4)       prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

      5)       prawo do przenoszenia danych do innego administratora;

      6)       prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w tym na potrzeby marketingu bezpośredniego;

      7)       prawo do cofnięcia zgody w przypadku, gdy SGEF będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w oparciu o zgodę, w dowolnym momencie i w dowolny sposób, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem;

      8)       prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.

      Dobrowolność podania danych osobowych (w przypadku zbierania danych bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą)Jeżeli przekazał(a) Pani/Pan dane samodzielnie lub wyraził(a) na ich zebranie zgodę, ich podanie ma charakter dobrowolny. W zakresie, w jakim przetwarzanie Pani/Pana danych następuje w celu zawarcia oraz wykonania umowy, skutkiem ich niepodania będzie brak możliwości zawarcia lub realizacji umowy z SGEF.

      Zautomatyzowane podejmowanie decyzji,
      w tym profilowanie.
      Jeśli jest Pani/Pana wnioskodawcą/Klientem to Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym profilowane, w celu oceny zdolności kredytowej oraz analizy ryzyka kredytowego. Taki sposób wydawania decyzji zwiększa to efektywność procesu, a także stanowi zabezpieczenie procesu przed błędem ludzkim i przed ryzykiem braku spłaty zobowiązań wobec SGEF.

      Przysługuje Pani/Panu prawo odwołania do SGEF od decyzji podjętej w sposób zautomatyzowany i uzyskania interwencji ludzkiej ze strony pracownika SGEF, do wyrażenia własnego stanowiska i zakwestionowania decyzji opartej na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych.

      Transfer danych poza EOG SGEF nie planuje przekazywać bezpośrednio danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG). Może jednak okazać się, że w czasie trwania umowy dane zostaną przekazane do państwa trzeciego (poza EOG) przez SGEF lub przez podmiot współpracujący z SGEF. W przypadkach, gdyby SGEF lub jego partnerzy dokonali jednak takiego transferu, nastąpi to zawsze z zachowaniem zasad i mechanizmów wynikających z art. 44 – 49 RODO.

      Transfer ten może odbywać się do państw, które decyzją Komisji Europejskiej zostały uznane za zapewniające odpowiedni poziom ochrony Państwa danych, lub w przypadku braku takiej decyzji zabezpieczony jest przez standardowe klauzule zatwierdzone przez Komisję Europejską lub wiążące reguły korporacyjne SGEF lub naszych partnerów. Szczegółową informację na temat potencjalnego transferu Państwa danych do państw trzecich oraz stosowanych w takim przypadku zabezpieczeniach mogą Państwo uzyskać kontaktując się z SGEF.

  • Oferta finansowania zapasów magazynowych – informacja o ochronie danych osobowych

    • 1. Klauzula informacyjna w przypadku zbierania danych osobowych od osób, których dane dotyczą:

      • Administratorem wszystkich danych osobowych klienta jest „SG Equipment Leasing Polska” sp. z o.o. (SGELP) z siedzibą w Warszawie (00-102), przy ul. Marszałkowskiej 111, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000069556, posiadająca NIP 5261740388, nr REGON 012384296 i kapitał zakładowy w wysokości 17.259.000,00 zł e-mail: leasing@sgef.pl;
      • w sprawach dotyczących danych osobowych można kontaktować się z Administratorem pisząc na adres leasing@sgef.pl;
      • dane osobowe klienta będą przetwarzanie przez SGELP w następujących celach: rozpatrzenie wniosku o udzielenie finansowania przez SGELP, ocena zdolności i analiza ryzyka związanego z udzieleniem finansowania, uzyskanie zabezpieczeń wykonywania umowy i zapłaty należności, zawarcie umowy o udzielenie finansowania oraz w innych celach związanych z wykonaniem umowy zawartej z SGELP i realizacją wynikających z tego obowiązków prawnych i uprawnień SGELP np. związanych ze sprawozdawczością finansową, a także w celu realizowania usprawiedliwionych interesów SGELP, tj. promocji i reklamy towarów i usług oferowanych przez SGELP, w celach analitycznych dotyczących statystyk handlowych, poprawy jakości naszych usług, archiwalnych związanych z ochroną interesu prawnego SGELP (np. dochodzenia roszczeń, ochrony przed bezprawnymi działaniami na szkodę SGELP);
      • na etapie oceny ryzyka kredytowego dane osobowe klienta mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, a w przypadku gdy klient nie wyraża zgody na dokonanie takiej oceny, może złożyć reklamacje za pośrednictwem adresu e-mail: reklamacje@sgef.pl, podając informacje, które wpływają na nietrafność oceny klienta, a reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, przez osobę upoważnioną do podejmowania decyzji w tym zakresie,
      • przetwarzanie danych osobowych klienta odbywać się będzie na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b), c) i f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
      • odbiorcami danych osobowych klienta, są podmioty współpracujące z SGELP przy realizacji przez SGELP celów wskazanych w pkt 3 powyżej i w zakresie niezbędnym do ich realizacji, tj. producenci, dostawcy finansowanych towarów oraz pośrednicy, podmioty świadczące usługi ubezpieczeniowe i likwidacji szkód, informatyczne, prawne, konsultingowe, windykacyjne i marketingowe na rzecz SGELP, a także podmioty z grupy kapitałowej Société Générale S.A., przy czym dane osobowe klienta nie będą przekazywane poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
      • dane osobowe klientów przechowywane będą przez okres niezbędny dla pełnej realizacji celów przetwarzania, w szczególności realizacji umowy zawartej z SGELP oraz realizacji przez SGELP jej usprawiedliwionych celów i obowiązków prawnych;
      • klient ma prawo do żądania od SGELP dostępu do swoich danych, wydania mu ich kopii, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, przenoszenia oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego;
      • podanie danych osobowych klienta jest niezbędne do rozpatrzenia wniosku o finansowanie oraz realizacji umowy z SGELP – niepodanie danych osobowych klienta uniemożliwi uzyskanie finansowania od SGELP;
      • w celu realizacji swoich praw lub jakichkolwiek wątpliwości związanych z przetwarzaniem prosimy o kontakt na adres e-mail leasing@sgef.pl
      • 2. Klauzula informacyjna w przypadku pozyskiwania danych osobowych w sposób inny niż od osób, których dane dotyczą:

      • Administratorem danych osobowych klienta jest „SG Equipment Leasing Polska” sp. z o.o. (SGELP)z siedzibą w Warszawie (00-102), przy ul. Marszałkowskiej 111, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000069556, posiadająca NIP 5261740388, nr REGON 012384296 i kapitał zakładowy w wysokości 17.259.000,00 zł e-mail: leasing@sgef.pl („SGELP”);
      • w sprawach dotyczących danych osobowych można kontaktować się z Administratorem pisząc na adres leasing@sgef.pl;
      • w związku z zawarciem umowy finansowania i z uwagi na związaną z tym niezbędność przetwarzania danych osobowych klienta w celu realizacji powyższej umowy, dane osobowe klienta zawarte w formularzu wniosku o udzielenie finansowania oraz w załącznikach do umowy będą przetwarzanie przez SGELP w następujących celach: rozpatrzenie wniosku o udzielenie finansowania przez SGELP, ocena zdolności i analiza ryzyka związanego z udzieleniem finansowania, uzyskanie zabezpieczeń wykonywania umowy i zapłaty należności, zawarcie umowy o udzielenie finansowania oraz w innych celach związanych z wykonaniem umowy zawartej z SGELP i realizacją wynikających z tego obowiązków prawnych i uprawnień SGELP np. związanych ze sprawozdawczością finansową, a także w celu realizowania usprawiedliwionych interesów SGELP, tj. promocji i reklamy towarów i usług oferowanych przez SGELP, w celach analitycznych dotyczących statystyk handlowych, poprawy jakości naszych usług, archiwalnych związanych z ochroną interesu prawnego SGELP (np. dochodzenia roszczeń, ochrony przed bezprawnymi działaniami na szkodę SGELP);
      • przetwarzanie danych osobowych klienta odbywać się będzie na podstawie art. 6 ust. 1 pkt f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
      • odbiorcami danych osobowych klienta są podmioty współpracujące z SGELP przy realizacji przez SGELP celów wskazanych w pkt 3 powyżej i w zakresie niezbędnym do ich realizacji, tj. producenci, dostawcy finansowanych towarów oraz pośrednicy, podmioty świadczące usługi ubezpieczeniowe i likwidacji szkód, informatyczne, prawne, konsultingowe, windykacyjne na rzecz SGELP, a także podmioty z grupy kapitałowej Société Générale S.A., przy czym dane osobowe klienta nie będą przekazywane poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
      • dane osobowe klienta przechowywane będą przez okres niezbędny dla pełnej realizacji celów przetwarzania, w szczególności realizacji umowy zawartej z SGELP oraz realizacji przez SGELP jej usprawiedliwionych celów i obowiązków prawnych;
      • klient ma prawo do żądania od SGELP dostępu do swoich danych, wydania mu ich kopii, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, przenoszenia oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego;
      • podanie danych osobowych klienta jest niezbędne do rozpatrzenia wniosku o finansowanie oraz realizacji umowy z SGELP – niepodanie danych osobowych klienta uniemożliwi uzyskanie finansowania od SGELP;
      • w celu realizacji swoich praw lub jakichkolwiek wątpliwości związanych z przetwarzaniem prosimy o kontakt na adres e-mail leasing@sgef.pl.

  • Umowa leasingu operacyjnego – informacja o ochronie danych osobowych

    • W stosunku do danych osobowych osób wyznaczonych przez każdą ze Stron do kontaktu i współpracy obejmujących: imię, nazwisko, stanowisko służbowe oraz służbowe dane kontaktowe, każda ze Stron jest samodzielnym administratorem w rozumieniu art. 4 pkt 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, (zwanego dalej „RODO”),.
    • Mając na względzie powyższe, Strony jako administratorzy znają, rozumieją i realizują swoje obowiązki wynikające z obowiązujących regulacji prawnych dotyczących przetwarzania danych osobowych, w szczególności Strony zapewniają, że:
      • stosownie do art. 32 RODO w ramach bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych wdrożyły odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, zapewniające ochronę danych osobowych;
      • dostęp do danych osobowych mają jedynie osoby upoważnione przez Strony i zobowiązane do zachowania danych w poufności;
      • udostępnione dane osobowe będą wykorzystywane wyłącznie w celach niezbędnych na potrzeby wykonywania Umowy.
    • Każda ze Stron zobowiązuje się do spełnienia obowiązku informacyjnego drugiej Strony, o którym mowa w art. 14 RODO, względem osób które wyznaczyła do kontaktu i współpracy w ramach Umowy. Treści klauzul informacyjnych każdej ze Stron stanowią załączniki  do Umowy.
    • Wszelkie zmiany treści klauzul informacyjnych stanowiących  przekazywane będą na adresy poczty elektronicznej wskazane jako dane do kontaktu w sprawie Umowy i nie będą one stanowiły zmiany warunków Umowy.
    • W zakresie w jakim umowa będzie wymagała powierzenia danych osobowych do przetwarzania, pomiędzy Stronami zostanie zawarta odrębna umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  • Umowa pożyczki – informacja o ochronie danych osobowych

    • Administratorem wszystkich danych osobowych Pożyczkobiorcy jest ″SG Equipment Leasing Polska″ sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-102), przy ul. Marszałkowskiej 111, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000069556, posiadająca NIP 5261740388, nr REGON 012384296 i kapitał zakładowy w wysokości 17.259.000,00 zł, e-mail: bok@sgef.pl (″Pożyczkodawca″);

      1. Kontakt z inspektorem ochrony danych Finansującego za pośrednictwem e-mail: bok@sgef.pl;
      2. Dane osobowe Pożyczkobiorcy będą przetwarzanie przez Pożyczkodawcę w następujących celach: rozpatrzenie wniosku o udzielenie finansowania przez Pożyczkodawcę, ocena zdolności i analiza ryzyka związanego z udzieleniem finansowania, uzyskanie zabezpieczeń wykonywania umowy i zapłaty należności, zawarcie umowy o udzielenie finansowania oraz w innych celach związanych z wykonaniem umowy zawartej z Pożyczkodawcą i realizacją wynikających z tego obowiązków prawnych i uprawnień Pożyczkodawcy np. związanych ze sprawozdawczością finansową, a także w celu realizowania usprawiedliwionych interesów Pożyczkodawcy, tj. promocji i reklamy towarów i usług oferowanych przez Pożyczkodawcę, w celach analitycznych dotyczących statystyk handlowych, poprawy jakości naszych usług, archiwalnych związanych z ochroną interesu prawnego Pożyczkodawcy (np. dochodzenia roszczeń, ochrony przed bezprawnymi działaniami na szkodę Pożyczkodawcy);
      3. Na etapie oceny ryzyka kredytowego dane osobowe Pożyczkobiorcy mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, a w przypadku gdy Pożyczkobiorca nie wyraża zgody na dokonanie takiej oceny, może złożyć reklamacje za pośrednictwem adresu e-mail: reklamacje@sgef.pl, podając informacje, które wpływają na nietrafność oceny Pożyczkobiorcy, a reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, przez osobę upoważnioną do podejmowania decyzji w tym zakresie,
      4. Przetwarzanie danych osobowych Pożyczkobiorcy odbywać się będzie na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b), c) i f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku;
      5. Odbiorcami danych osobowych Pożyczkobiorcy, są podmioty współpracujące z Pożyczkobiorcą przy realizacji przez Pożyczkobiorcę celów wskazanych w ust. 3 powyżej i w zakresie niezbędnym do ich realizacji, tj. producenci, dostawcy finansowanych towarów oraz pośrednicy, podmioty świadczące usługi ubezpieczeniowe i likwidacji szkód, informatyczne, prawne, konsultingowe, windykacyjne i marketingowe na rzecz Pożyczkodawcy, a także podmioty z grupy kapitałowej Société Générale S.A., przy czym dane osobowe Pożyczkobiorcy nie będą przekazywane poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
      6. Dane osobowe Pożyczkobiorcy przechowywane będą przez okres niezbędny dla pełnej realizacji celów przetwarzania, w szczególności realizacji umowy zawartej z Pożyczkodawcą oraz realizacji przez Pożyczkodawcę jego usprawiedliwionych celów i obowiązków prawnych;
      7. Pożyczkobiorca ma prawo do żądania od Pożyczkodawcy dostępu do swoich danych, wydania mu ich kopii, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, przenoszenia oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego;
      8. Podanie danych osobowych Pożyczkobiorcy jest niezbędne do rozpatrzenia wniosku o finansowanie oraz realizacji umowy z Pożyczkodawcą – niepodanie danych osobowych Pożyczkobiorcy uniemożliwi uzyskanie finansowania od Pożyczkodawcy;
      9. W celu realizacji swoich praw lub jakichkolwiek wątpliwości związanych z przetwarzaniem prosimy o kontakt na adres e-mail bok@sgef.pl.
  • Klauzula informacyjna w przypadku pozyskiwania danych osobowych w sposób inny niż od osób, których dane dotyczą:

    • Administratorem wszystkich danych osobowych Pożyczkobiorcy jest ″SG Equipment Leasing Polska″ sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-102), przy ul. Marszałkowskiej 111, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000069556, posiadająca NIP 5261740388, nr REGON 012384296 i kapitał zakładowy w wysokości 17.259.000,00 zł, e-mail: bok@sgef.pl (″Pożyczkodawca″);
    • Kontakt z inspektorem ochrony danych Finansującego za pośrednictwem e-mail: bok@sgef.pl;
    • W związku z zawarciem umowy finansowania i z uwagi na związaną z tym niezbędność przetwarzania danych osobowych Pożyczkobiorcy w celu realizacji powyższej umowy, dane osobowe Pożyczkobiorcy zawarte w formularzu wniosku o udzielenie finansowania oraz w załącznikach do umowy będą przetwarzanie przez Pożyczkodawcę w następujących celach: rozpatrzenie wniosku o udzielenie finansowania przez Pożyczkodawcę, ocena zdolności i analiza ryzyka związanego z udzieleniem finansowania, uzyskanie zabezpieczeń wykonywania umowy i zapłaty należności, zawarcie umowy o udzielenie finansowania oraz w innych celach związanych z wykonaniem umowy zawartej z Pożyczkodawcą i realizacją wynikających z tego obowiązków prawnych i uprawnień Pożyczkodawcy np. związanych ze sprawozdawczością finansową, a także w celu realizowania usprawiedliwionych interesów Pożyczkodawcy, tj. promocji i reklamy towarów i usług oferowanych przez Pożyczkodawcę, w celach analitycznych dotyczących statystyk handlowych, poprawy jakości naszych usług, archiwalnych związanych z ochroną interesu prawnego Pożyczkodawcy (np. dochodzenia roszczeń, ochrony przed bezprawnymi działaniami na szkodę Pożyczkodawcy);
    • Przetwarzanie danych osobowych Pożyczkobiorcy odbywać się będzie na podstawie art. 6 ust. 1 pkt f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku;
    • Odbiorcami danych osobowych Pożyczkobiorcy są podmioty współpracujące z Pożyczkodawcą przy realizacji przez Pożyczkodawcę celów wskazanych w ust. 3 powyżej i w zakresie niezbędnym do ich realizacji, tj. producenci, dostawcy finansowanych towarów oraz pośrednicy, podmioty świadczące usługi ubezpieczeniowe i likwidacji szkód, informatyczne, prawne, konsultingowe, windykacyjne na rzecz Pożyczkodawcy, a także podmioty z grupy kapitałowej Société Générale S.A., przy czym dane osobowe Pożyczkobiorcy nie będą przekazywane poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
    • Dane osobowe Pożyczkobiorcy przechowywane będą przez okres niezbędny dla pełnej realizacji celów przetwarzania, w szczególności realizacji umowy zawartej z Pożyczkodawcą oraz realizacji przez Pożyczkodawcę jego usprawiedliwionych celów i obowiązków prawnych;
    • Pożyczkobiorca ma prawo do żądania od Pożyczkodawcy dostępu do swoich danych, wydania mu ich kopii, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, przenoszenia oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego;
    • Podanie danych osobowych Pożyczkobiorcy jest niezbędne do rozpatrzenia wniosku o finansowanie oraz realizacji umowy z Pożyczkodawcą – niepodanie danych osobowych Pożyczkobiorcy uniemożliwi uzyskanie finansowania od Pożyczkodawcy;
    • W celu realizacji swoich praw lub jakichkolwiek wątpliwości związanych z przetwarzaniem prosimy o kontakt na adres e-mail bok@sgef.pl.
  • Kandydaci aplikujący o pracę – informacje o ochronie danych osobowych


    • W procesie rekrutacji postępujemy zgodnie z przepisami prawa dlatego prosimy o przekazywanie danych w zakresie określonym określonych w art. 22.1, par. 1. Kodeksu Pracy.

    • 1. Administratorami Pana/Pani danych osobowych jest SG Equipment Leasing Polska Sp. z o.o. Warszawa, adres email iod@sgef.p lub tel. +48225284600
    • 2. W sprawach związanych z Pana/i danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, adres email iod@sgef.pl
    • 3. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie:
    • art. 6 ust 1 lit c RODO (wypełnienie przez Administratora ciążących obowiązków prawnych) w związku z 221 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 Kodeksu pracy.

      zgody; art. 6 ust. 1 lit. a RODO* w przypadku przekazania przez Pana/Panią danych osobowych wykraczających poza zakres danych wynikających z przepisów Kodeksu pracy oraz w przypadku wyrażenia zgody na uczestnictwo w przyszłych rekrutacjach.

    • Odbiorcą Pana/Pani danych osobowych mogą być dostawcy usług technicznych i organizacyjnych, którzy wspierają prowadzony proces rekrutacji oraz dostawcy usług prawnych i doradczych.
    • Dane będą przechowywane przez okres 36 miesięcy od momentu zaaplikowania w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz ochrony przed ewentualnymi roszczeniami lub do czasu cofnięcia zgody.
    • W przypadku wyrażenia zgody na uczestnictwo w przyszłych rekrutacjach dane będą przechowywane przez okres 24 miesięcy od momentu wysłania aplikacji lub do momentu wycofania zgody.

    • Ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, przenoszenia danych, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
    • Ma Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
    • Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy Pan/Pani uzna, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia,
    • Podanie przez Pana/Panią danych osobowych w szerszym zakresie niż wynika z Kodeksu pracy jest dobrowolne i nie jest konieczne. Odmowa podania danych uniemożliwi udział w procesie rekrutacyjnym.
    • *Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Klauzula na przyszłe rekrutacje:


    • W przypadku, gdyby chcieli Państwo uczestniczyć w przyszłych procesach rekrutacyjnych prosimy o zamieszczenie dodatkowej klauzuli o treści: “Ponadto, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez SG Equipment Leasing Polska Sp. z o. o., a także podmioty z grupy Societe Generale również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych.”
  • Zgoda na dodatkowe dane:


    • W procesie rekrutacji postępujemy zgodnie z przepisami prawa dlatego prosimy o przekazywanie danych w zakresie określonym określonych w art. 22.1, par. 1. Kodeksu Pracy. Jeśli chcieliby Państwo podać nam dodatkowe informacje na swój temat, wymaga to Pani/Pana wyraźnej poniższej zgody. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez SG Equipment Leasing Polska Sp. z o. o.
Posted in .